فرنگی کشورمان پس از قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا بامداد امروز (جمعه) با استقبال مردم و مسولین ورزشی وارد کشور شدند.

به گزارش خبرنگاران کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم استقبال، ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، رضا لایق دبیر فدراسیون؛ غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز، مرعشیان و یاری روسای هیأت کشتی استان خوزستان و البرز، نورمحمدی دبیر کمیته استان های فدراسیون کشتی و برخی از مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

حضور مردم و خانواده های کشتی گیران آزادکار ایران نیز در مراسم استقبال به شکوه این مراسم افزوده بود.خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران برنامه های مختلف رسانه ملی نیز مراسم استقبال از کشتی گیران آزاد کشورمان را پوشش دادند.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا در رشته کشتی فرنگی با 2 مدال طلا و 2 مدال برنز برای کشتی فرنگی ایران همراه بود. محمدعلی گرایی و حسین نوری مدال طلا و مهرداد مردانی و محمدرضا گرایی مدال برنز را به ارمغان آوردند و تیم ایران قهرمان این مسابقات شد.


بیشتر بخوانید:قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز


انتهای پیام/

بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار