آزادکاران کشورمان پس از قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا بامداد امروز(چهارشنبه) با استقبال مردم و مسئولین وارد کشور شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مراسم استقبال، دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک؛ ابراهیم جوادی قهرمان جهان و المپیک؛ پرویز سیروس پور مشاورعالی فدراسیون کشتی؛ سید عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان؛ شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک؛ شروین اسبقیان و مازیار ناظمی مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان؛ رضا لایق دبیر فدراسیون؛ وظیفه خواه و یاری روسای هییت های کشتی آذربایجان شرقی و البرز و همچنین برخی از مسولین ورزش و فدراسیون کشتی حضور داشتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

حضور مردم و خانواده های کشتی گیران آزادکار ایران نیز در مراسم استقبال به شکوه این مراسم افزوده بود.خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران برنامه های مختلف رسانه ملی نیز مراسم استقبال از کشتی گیران آزاد کشورمان را پوشش دادند.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا در رشته کشتی آزاد با سه مدال طلا و یک برنز برای کشتی آزاد ایران همراه شد.حسن یزدانی، علیرضا کریمی و پرویز هادی مدال طلا و رضا اطری مدال برنز را به ارمغان آوردند و تیم ایران قهرمان این مسابقات شد.


بیشتر بخوانید:انعکاس قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در سایت اتحادیه جهانی


انتهای پیام/

بازگشت تیم ملی کشتی آزاد ایران از بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار