بهنام مهدی زاده و حسین نوری در وزن های 130 و 87 کیلو گرم رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا حریفان خود را از پیش رو برداشتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 از صبح امروز (چهارشنبه) در جاکارتا آغاز شد که در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست مقابل مورات رامونوف نایب قهرمان آسیا از قرقیزستان در حالی که از حریف 8 بر 3 پیش بود فرنگی کار چینی 3 اخطاره و در نهایت دیسکالیفه شد و مهدی زاده به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان لینگ ژی منگ از چین و ناون از هند می رود.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم 13 بر 4 مقابل شیهاز اویلیکوف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.وی در دور بعد با برنده کشتی گیران یمن و تایلند کشتی می گیرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

همچنین پیش از این در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست بین یانگ قهرمان آسیا از کشور چین را در زمانی کمتر از دو دقیقه با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دور بعد شد.وی در دور دوم به مصاف برنده ناتال از تایلند و سینگ از هند می رود. آسخات دل محمد اف قهرمان آسیا از قزاقستان در گروه گرایی قرار دارد. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با رامادانی از اندونزی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان چو هیو چول از کره جنوبی و یرولان ایسکاکوف قهرمان آسیا از قزاقستان می رود. در این وزن 9 نفر حضور دارند.

گفتنی است در رقابت های روز نخست کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مهرداد مردانی و محمد رضا گرایی به مدال برنز اوزان 60 و 67 کیلوگرم رسیدند.


بیشتر بخوانید:

گرایی برنزی شد/2 مدال برنز حاصل تلاش فرنگی کاران در روز نخست

آزادکاران کشورمان با استقبال مسئولین و مردم وارد ایران شدند/بازگشت صالحی امیری!

انعکاس قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در سایت اتحادیه جهانی


انتهای پیام/

نوری در نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار