فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه وبا در اختیار قرار دادن وام به افراد جویای کار وبسیجیان زمینه اشتغال این افراد در مناطق محروم فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در همایش ولایتمداران شهرستان ریگان گفت: در بحث محرومیت زدایی واقتصاد مقاومتی سپاه پاسداران وقرارگاه پیشرفت وآبادانی توجه به محرومین را در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان داشت: با راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه وبا در اختیار قرار دادن وام به افراد جویای کار وبسیجیان زمینه اشتغال این افراد در مناطق محروم فراهم خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان اظهار کرد: آن چیزی که امروز ما به شدت نیاز داریم بصیرت است واگر راه را خوب بشناسیم قطعا در برنامه هایمان موفق خواهیم بود.

ابوحمزه بیان داشت: اگر ما به بصیرت در عرصه‌های فرهنگی ،سیاسی، اقتصادی ومنطقه‌ای و.. توجه کامل نداشته باشیم گاهی در زمین دشمن بازی می‌کنیم ومتوجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد در زمین دشمن بازی می‌کنند اظهار کرد: بصیرت یعنی به موقع وبه اندازه عمل کردن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر ما بصیرت داشته باشیم راه را گم نمی‌کنیم وما نباید جلوتر وعقب‌تر از ولایت حرکت کنیم که در دو حالت دچار سقوط خواهیم شد.

ابوحمزه عنوان کرد: تمام تلاش دشمنان اسلام بر این است که جامعه را از بصیرت دور کنند ویکی از اهداف آن ایجاد فشار اقتصادی است.

وی بیان داشت : با توجه به اینکه جمهوری اسلامی الگویی برای کشور‌های اسلامی می‌باشد دشمن از راه اقتصادی وارد شده است.

ابوحمزه بیان داشت: در استان کرمان قریب به ۳۰ انبار توسط دستگاهی قضایی سربازان گمنام امام زمان وبا کمک بسیج شناسایی شدند که بعضی از این انبار‌ها مایحتاج یک ساله استان را تامین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این احتکار کنندگان زالو صفتانی بیش نیستند افزود: این افراد به دنبال مکیدن خون مردم هستند وهمه تلاش کنند تا این افراد شناسایی شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان تصریح کرد :دشمن به دنبال بد بین کردن مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ونا امید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب است.

ابوحمزه بیان داشت: گرانی تورم ومشکلات ارز در جامعه وجود دارد که بر عهده دولت است که این مشکلات را بر طرف نماید، اما بعضی از افراد آگاهانه وناآگاهانه توپ مشکلات را به زمین رهبری می‌اندازند.

فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان گفت: ما می توانیم با استفاده از داشته هایمان در برابر مشکلات پیروز شویم.

انتهای پیام/ی

تبدیل پایگا‌های مقاومت شهرستان‌های کرمان به پایگا‌های خودکفاواشتغال زا

برچسب ها: سپاه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار