سردار ابوحمزه گفت: سلطنت طلب‌ها ومخالفین در مقابل این نظام و انقلاب و ارزش‌های نظام ایستاده و با ایجاد یاس و نا امیدی می خواهند مردم را دچار تردید و تزلزل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار ابو حمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در دیدار با مردم شهرستان ارزوئیه گفت: امروزه کسانی که از این انقلاب ضربه خوردند و سلطنت طلب‌ها ومخالفین در مقابل این نظام و انقلاب و ارزش‌های نظام ایستاده و با ایجاد یاس و ناامیدی و ایجاد شک و شبهه و گفتار‌های کذب میخواهند مردم را دچار تردید و تزلزل نمایند؛ تا به خواسته‌های شوم خود دست یابند.

وی گفت: این‌ها هدفشان این است تا مردم را از جمهوری اسلامی خسته و افسرده نشان دهند. اما خوشبختانه با هوشیاری و تیزهوشی رهبری و رهنمود‌های آگاهانه وبجای رهبری معظم مثل همیشه نقشه‌های شوم آن‌ها نقش بر آب شد؛ لذا مردم و مسئولین برای سلامت و ثبات نظم وامنیت باید به گفتار رهبری توجه ویژه داشته باشند و اگر مسئولان بموقع به راهنمایی‌های رهبری و پیش بینی‌های رهبری توجه و عمل می کردند امروز این شرایط و بحران اقتصادی نبود.

سردار ابوحمزه افزود : کشور ما در خیلی مسائل و مسابقات علمی و پژوهشی صاحب قدرت و امتیاز است بنابراین اگر مسئولین نیز با حفظ روحیه همدلی  پیش بروند بر همه اهداف و نقشه‌های دشمن غلبه می کنیم .

انتهای پیام/ی

دیدار سردار ابوحمزه با مردم ارزوئیه

برچسب ها: سپاه ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار