فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سند تحول بنیادی وزارت آموزش و پرورش از مطالبات مقام معظم رهبری است که باید در دستور کار قرار گیرد.

لزوم توجه بیشتر به سند تحول بنیادی وزارت آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سردار ابوحمزه  فرمانده سپاه ثارالله کرمان در نشست با مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش مجموعه‌ای ریشه‌ای است و به نوعی مدیران آینده در این سیستم تربیت شده و در دانشگاه‌ها پرورش می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان ظرفیت‌ها و استعداد‌های خوبی وجود دارد افزود: خوشبختانه نیرو‌های خوبی در کادر مدیریتی و آموزشی اداره آموزش و پرورش استان کرمان داریم و امیدواریم آموزش و پرورش این استان در کشور الگو شود.

سردار ابوحمزه به برنامه های بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان اشاره کرد و گفت: تعامل خوبی بین بسیج و آموزش و پرورش وجود دارد که سبب شکل‌گیری فرهنگ بسیجی شده است و ما باید بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: نگاه بسیج حزبی و جناحی نیست فقط پیاده سازی افکار امام و رهبر انقلاب اسلامی است و سعی می‌کنیم این دیدگاه را در بدنه سپاه و بسیج پیاده سازی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به محور‌ها و اهداف بسیج اشاره کردو گفت: تعامل و همکاری با همه دستگاه‌ها به خصوص آموزش و پرورش، پذیرش انتقاد سازنده از بسیج، مطالبه گری در چارچوب مقررات و رعایت خطوط قرمز نظام از محور‌های ما در بسیج است.

اسکندی نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار با اعلام اینکه تمام اهداف و سیاست‌های آموزش و پرورش را در دستور کار قرار می‌دهیم، گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق سند بنیادی وزارت آموزش و پرورش خواهیم کرد.

وی افزود:سخنان مقام معظم رهبری نقشه راهی است که در آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

اسکندری نسب گفت: هیچ زمانی جدایی بین آموزش و پرورش و بسیج و سپاه وجود نداشته و سعی می‌کنیم این تعامل روز به روز بیشتر شود ،بسیج و سپاه جزء افتخارات این کشور و دلسوزان واقعی این نظام هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی دغدغه مردم شده است افزود: دشمن ثابت کرده که هیچ طور با ما کنار نمی‌آید و تنها راه حل توجه به بحث فرهنگی است که می‌تواند کارساز باشد و هر چه بیشتر در بین مردم و فرهنگیان باشیم می‌توانیم در این شرایط آرامش را بین مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: اگر در کشور توسعه می‌خواهیم باید به دانش آموز و معلم به عنوان رویکرد اصلی نگاه کنیم و انگیزه را در معلم ایجاد کنیم تا مدرسه تبدیل به کانون فرهنگی، تربیتی و دینی شود.

اسکندری نسب بیان کرد: هدف ما این است که دانش آموزان را به مسیری هدایت کنیم که ایران دوستی نظام دوستی و انقلاب دوستی در آن‌ها تقویت شود.

انتهای پیام /ح

سندآموزش وپرورش مطالبه رهبری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار