سردار ابوحمزه گفت :اسرائیل و هم پیمانان او در ایران جرات اینکه دست از پا خطا کنند، ندارند چرا که ملت ایران و نیرو‌های مسلح منتظر اشاره‌ی مقام معظم رهبری هستند تا ببینند که چه بلایی برسرشان خواهیم آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع بسیجیان شهرستان بردسیر گفت: برخی رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی وقوع جنگ را به مردم القاء می‌کنند در صورتی که باید بدانند اسرائیل به عنوان چهارمین ارتش بزرگ دنیا از نظر تجهیزات در سه جنگ در باریکه‌ی غزه کمرش شکست و بعد از ۶ سال انواع جنایت و استفاده از همه‌ی توان خود در عراق و سوریه با نهایت تحقیر و شکست از این مناطق خارج شد.

وی افزود: اسرائیل و هم پیمانان او در ایران جرات اینکه دست از پا خطا کنند ندارند چرا که ملت ایران و نیرو‌های مسلح منتظر اشاره‌ی مقام معظم رهبری هستند تا ببینند که چه بلایی برسرشان خواهیم آورد.

سردار ابوحمزه خطاب به مسئولین نیز گفت: راه عبور از چالش‌ها و مشکلات برای مسئولین مدیریت جهادی و انقلابی است و اولین تکلیف ما داشتن تفکر انقلابی و انقلابی عمل کردن است و اینکه خدای نکرده اهل مماشات نباشیم چرا که این کار خیانت به خون هزاران شهید این انقلاب است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌های مدیریت جهادی گفت: همه‌ی مسئولین باید نسبت به بیانات صریح و هدایتگر رهبر انقلاب گوش شنوا داشته باشند.

وی افزود: سپاه تا امروز دولت را حمایت کرده و خواهد کرد و بعضی‌ها به جامعه القا نکنند که سپاه و بسیج به دولت کمک نمی‌کند پروژه‌هایی که سپاه در این دولت انجام داده ۳۴هزار میلیارد تومان است و هنوز دولت بدهیش را به سپاه پرداخت نکرده است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ضمن اشاره به خدمات سپاه گفت: این هفته در استان ۷۴۶ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد افتتاح کردیم و ۲۰۰ واحد مسکونی در کوهبنان به مردم زلزله زده داریم کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/ی

سپاه از دولت حمایت می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.