امام جمعه شهرستان انار گفت :به دنبال سخنان رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور در خصوص مواضع ایران در برابر تحریم ها ، فرماندهان ارتش ، سپاه و فرماندهی سپاه قدس نیز از این سخنان قاطعانه پشتیبانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز سالروز اولین اقامه نماز جمعه تهران را گرامیداشت و گفت:نماز جمعه یک عبادت بزرگ و جمعی است و اثر عمومی عبادات را دارد، عبادتی که روح و جان انسان را لطیف و آلودگی‌ها را از دل‌ها پاک و زنگار‌های گناه را از دل‌ها می‌زداید.

امام جمعه شهرستان انار افزود:نماز جمعه برکات مختلفی دارد از جمله آگاه شدن مردم در زمینه‌های معارف اسلامی، تحکیم وحدت و ایجاد همبستگی و انسجام بیشتر، روح دینی ونشاط معنوی، جلب همکاری برای حل مشکلات عمومی و خنثی کردن توطئه‌ها و تبلیغات مسموم دشمنان و منافقان.

وی به مواضع اخیر رئیس‌جمهور در پاسخ به تحریم نفت ایران اشاره کرد و گفت:رئیس جمهور اسلامی ایران در سفر اخیر به اروپا به صراحت اعلام کرد اگر نفت ایران صادر نشود هیچ نفتی در منطقه صادر نخواهد شد.

وی افزود :به گفته رئیس جمهور امروز در برابر آمریکا حرف زدن، مذاکره کردن و سخن گفتن معنایی جز تسلیم ندارد.

وی در ادامه گفت:به دنبال سخنان رئیس جمهور رهبر معظم انقلاب اسلامی این مواضع را کاملا تایید نموده و فرماندهان ارتش و سپاه و فرماندهی سپاه قدس نیز از این سخنان قاطعانه پشتیبانی کردند.

حجت الاسلام منتظری گفت:به فرمایش رهبر معظم انقلاب همانگونه که روسای جمهور قبلی آمریکا نیز چنین خیال‌ها و آرزو‌هایی را داشتند، اما همه آن‌ها نابود شدند، اما جمهوری اسلامی همچنان باقی است.

امام جمعه انار برگزاری نما یشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر شهرستان انار و سایر شهرستان‌ها را قدر دانست و گفت:تعدادی از برادران و خواهران شما تولیدات مختلفی اعم از فرش‌های مختلف سنتی، لباس‌های سنتی، مواد خوراکی، شیرینی جات، عرقیات و ترشیجات مختلف، صنایع دستی و فرآورده‌های لبنی که همه این‌ها نتیجه دسترنج آنهاست را در این نمایشگاه در معرض دید و فروش قرار داده اند.

وی افزود:امروز لبیک به فرمان امام خامنه‌ای در حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولیدات این عزیزان است لذا مسئولین دولتی و نماینده مجلس از این‌ها حمایت کنند و با پرداخت تسهیلات، بازار فروش را برای کالا‌های آن‌ها بوجود بیاورند.

حجت الاسلام منتظری گفت:متاسفانه بعضی از مجالس عروسی مانع آسایش و استراحت مردم هستند.

وی افزود:حرکات ضد اخلاقی و خلاف قانون و ایجاد سروصدا و مزاحمت‌های شبانه و ایجاد انفجارات تبعات خوبی برای افراد متخلف نخواهد داشت.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه در شهرستان انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.