امام جمعه کرمان گفت: در همه زمینه ها باید آگاهی و هوشیاری افراد جامعه بالا رود تا بتوانیم در برابر هر توطئه ای ایستادن کنیم.

ضرورت افزایش آگاهی افراد جامعه برای ایستادگی در برابر توطئه هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان درخطبه های این هفته نماز جمعه گفت:مواضع ما در هر زمینه باید مواضعی باشد که در مسیر تقوای الهی و رضایت خداوند باشد.

وی افزود:هر یک از ما اگر به ذات پاک و قدرتمند الهی جهل داشته باشیم یقینا به نظام آفرینش جهل پیدا کردیم.

حجت الاسلام  المسلمین علیدادی سلیمانی افزود:در همه زمینه ها باید آگاهی و هوشیاری افرادجامعه بالا رود تا بتوانیم در برابر هر توطئه ای ایستادن کنیم.

وی گفت:راه مقابله با بحرانها و حوادثی که از سوی دشمنان طراحی شده و احیانا بخواهد عملی شود ایستادن است.

وی افزود: آدم وقتی جاهل و نادان باشد و دچار حماقت شود از روی نا آگاهی دچار مشکل و لغزش میشود.

وی بیان داشت:جریان قدرتمند رهبر انقلاب هیچگاه از ماهیت نخواهد افتاد و آنان که از امام و رهبری فاصله گرفتن  آرام آرام از انقلاب هم فاصله گرفتند .

وی راز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان را   در پیروی و گوش به فرمان بودن ولایت دانست.

وی در ادامه با اشاره به دهه کرامت و میلاد ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) گفت:این دهه پر از کرامت و الطافی است که تک تک افرا باید از آن بهره  معنوی ببرند.

وی با بیان سختی ها و مشقت های دوران ولایتعهدی امام رضا ع) گفت:علی رغم تمام سختی ها امام رئوف  توانستند از اسلام و مهمتر، از شیعه به خوبی دفاع کنند و اسلام رااز خطر توطئه های دشمنان حفظ کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.