با حضور موحد ، رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مسئولین کلنگ احداث ساختمان دادگستری شهرستان رابر زده شد.

کلنگ احداث ساختمان دادگستری شهرستان رابر زده شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ با حضور موحد ، رئیس کل دادگستری استان کرمان،نماینده مردم شهرستان های بافت،ارزوئیه و رابر در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی کلنگ احداث ساختمان دادگستری شهرستان رابر زده شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در آئین کلنگ زنی این بنا گفت:با افتتاح ساختمان جدید طی یک سال آینده، مشکل فضای اداری و فیزیکی این حوزه قضائی برطرف خواهد شد وساختار تشکیلات قضائی رابر از دادگاه عمومی به دادگستری ارتقاء خواهد یافت

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان گفت:برای ارتقای ساختار تشکیلات قضائی در این شهرستان حداقل نیازمند چهار قاضی از جمله دادستان هستیم و ان شا الله همزمان با افتتاح این ساختمان بحث منابع انسانی این حوزه قضائی نیز تقویت خواهد شد.

یداله موحد با اعلام اینکه ساختمان جدید دادگستری شهرستان رابر در سه طبقه و با مساحت 1700 متر مربع احداث خواهد شد، افزود: این بنا در زمینی به مساحت 5هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال احداث می‎شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه شبکه ها وباندهای شرارت طی چند سال اخیر مورد شناسایی و ضربه قرار گرفته اند،گفت:تمامی عناصر نا امنی استان به سخت ترین شکل ممکن از سوی دستگاه قضائی مجازات شده اند و قضات در برابر افراد شرور برنده و قاطعانه عمل می کنند.

موحد خاطرنشان ساخت:مقابله با آسیب های اجتماعی، نیازمند یک بسته کامل از جمله رفع موانع اشتغال و حل مشکلات فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی است و صرف مجازات جرائم را از بین نمی برد.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان گفت:طبق شاخص های امنیتی ،شهرستان های بافت،رابر و ارزوئیه جزء شهرستان های امن استان و کشور محسوب می شوند و رخ دادهای نا امنی در حد صفر است.

وی در پایان از خیر نیکوکار تاج الدینی تقدیر و تشکر کرد و گفت:این انسان بزرگوار در راستای خدمت به مردم و جامعه 5هزار مترمربع زمین جهت ساخت دادستری شهرستان اهداء نموده است.

 

انتهای پیام/س

 

ساختار تشکیلات قضائی رابر از دادگاه عمومی به دادگستری ارتقاء خواهد یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار