رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر از کشف انبار احتکار روغن نباتی به ارزش بیش از ۳۳۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از مهاباد،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر گفت: طی بازرسی های مشترک در سطح شهر با همکاری دستگاه های مرتبط عضو ستاد مذکور شهرستان از یک انبار ، مقدار ۴۳۶ حلب روغن نباتی ۱۶ کیلوگرمی به ارزش تقریبی سیصد و سی میلیون ریال کشف، پلمب و متصدی واحد به اتهام احتکار به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی گردید.

نامجو ادامه داد:طی هماهنگی با تعزیرات حکومتی شهرستان مصوب شد پرونده های مربوط به احتکار و اختفاء کالا خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی واحکام آن بصورت فوری صادر و اعمال قانون شوند .

ایشان اظهار کرد: افزایش نظارت‌ها ، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام‌های اساسی در برخورد با سودجویان ، محتکران و تنظیم بازار کالاهای اساسی در این برهه از زمان خواهد بود .

نامجو ادامه داد :در کشف انبارهای مذکور مردم نقش بسزایی داشته و کشف انبار مذکور برابر گزارشات مردمی انجام گرفته است و انتظارما این است مردم در آینده هم در راستای مبارزه با محتکران با این اداره همکاری لازمه را داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر در پایان گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیرانشهر تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ع

کشف انبار احتکار روغن نباتی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.