استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: 274 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در مناطق مختلف این استان به بهره برداری می رسد.

274طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت افتتاح می شودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی محمد احمدی در نشست خبری که به منابت هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: این تعداد شامل 181 طرح عمرانی و 93 طرح اقتصادی است.
وی همچنین گفت: تعداد 41 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال کلنگ زنی خواهند شد که شامل 24 طرح عمرانی و 17 طرح اقتصادی است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای کل طرح های عمرانی و اقتصادی اعم از افتتاحی و کلنگ زنی را رقمی افزون بر سه هزار و 500 میلیارد ریال ذکر کرد.
به گفته وی ، میزان اشتغالزایی طرح های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت در امسال کهگیلویه وبویراحمد یکهزار و 436 نفر است.
احمدی یادآور شد: یکهزار نفر از این تعداد مربوط به طرح های عمرانی و مابقی نیزدر حوزه اقتصادی است.
وی شعار محوری هفته دولت امسال را شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی دانست و گفت: تقارن هفته دولت سال جاری با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای همدلی، تعامل و وحدت بیشتر میان همه گروه ها و اقشار مختلف مردم با مسئولان در راستای دفاع از دستاوردها و آرمان های بزرگ این نظام است.

انتهای پیام/غ

اشتغالزایی یکهزار و 436 نفر در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.