نخستین جشنواره عکس بادام زمینی در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ کمیل شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: نخستین جشنواره عکس بادام زمینی در حاشیه برگزاری جشنواره بادام زمینی در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره  به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برگزار می‌شود افزود: برای نخستین بار فرصت ارسال عکس‌های مربوط به بادام زمینی در دو بخش حرفه‌ای و عکاسی با تلفن همراه، برای علاقمندان به شرکت در مسابقات عکاسی فراهم شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: محور‌های این جشنواره شامل تولید بادام زمینی ارگانیک، فراوری و بازار بادام زمینی، برداشت بادام زمینی، بادام زمینی و شور زندگی است.
کمیل شریفی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند عکس‌های ارسالی خود را از یکم تا دوازدهم شهریور ماه، به ایمیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه به نشانی  astaneh@farhang.gov.ir و یا پیام رسان سروش به شماره ٠٩١١٢٤٣٨٣٧٥ ارسال کنند.
وی تصریح کرد: داوری آثار در روز ١٣ شهریور  از سوی هیأت داوران انجام می‌شود و درآخر ٤٠ عکس برگزیده خواهد شد که برای هر عکس مبلغ ٥٠ هزار تومان جایزه نقدی تعیین شده است.

انتهای پیام / ق

نخستین جشنواره عکس بادام زمینی در آستانه اشرفیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.