نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریست‌ها و کشور‌های حامی آنان ضربه نخورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت اخلاص، تعهد و خدمتگذاری شهدای دولتمرد الگو برای همه خدمتگزاران مردم دانست گفت : بعد از تشکیل نظام اسلامی دشمن منافع خود را در خطر دید و تلاش کرد با تمام توان این نظام را برهم زند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: ترور سربازان فداکار اسلام که در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده بودند یکی از نقشه‌های دشمن برای عملی کرده این توطئه بوده است.

وی با تشریح حادثه هشت شهریور سال ۶۰  بیان کرد که منافقین ترور را سرلوحه کارخود قراردادند و چند تن از خامدان مخلص را به شهادت رساندند.

خطیب  جمعه زنجان دلسوزی، صداقت، اخلاص، تعهد و خدمتگذاری در مدت کم خدمت انان را دلیل اصلی ماندگاری یاد و خاطره این شهدای بزرگوار دانست.

نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه ۴ شهریور روز کارمند را نیز به همه کارمندان قوای سه گانه تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به ۸ شهریور روز جهانی تروریست هم اشاره کرد و گفت : هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریست‌ها و کشور‌های حامی آنان ضربه نخورده است.

وی  با اشاره به در پیش بودن عید غدیرخم به گردانندگان هیات‌های مذهبی توصیه کرد جشن‌های این عید بزرگ را به نحو شایسته برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: امام علی (ع) نخستین ایمان آوردنده به اسلام بوده است و ایشان جایگاه بسیار ارزشمندی نزد پیامبر و خداوند باری تعالی داشته است.

خطیب جمعه زنجان همچنین نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی همچنین با تبریک ۵ شهریور سالروز ولادت باسعادت امام هادی (ع) گفت : زیارت جامعه کبیره میراث ارزشمند آن امام بزرگوار بوده است.

 

انتهای پیام/ع

اخلاص، تعهد و خدمتگذاری شهدای دولتمرد الگو برای همه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.