حجت الاسلام صفایی گفت:در روز عید غدیر، شنونده برنامه سروش ولایت از رادیو معارف باشید.

به گزارش   گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام صفایی ،مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف اظهار کرد: برنامه سروش ولایت شب عید غدیر از ساعت 21:20 تا 23 پخش می‌شود که مباحث غدیر و حکومت در این ویژه برنامه مطرح می‌شود.

وی افزود: غدیر و ترکیب دین و سیاست، غدیر و نشانه ورود حضرت رسول اکرم(ص) در امور و مسائل سیاسی و اجتماعی، غدیر نشانه ترسیم حکومت و خط ولایت در اسلام، زمامداری معصومان(ع) پس از پیامبر اکرم(ص)، آغاز زمامداری امام بر دین و دنیای مردم و شاخصه‌های حکومت امیر مؤمنان(ع) در این برنامه تبیین می‌شود.

مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف از پخش ویژه برنامه دریا در غدیر روز هشتم شهریور امسال از ساعت 8:40 تا 11:30 خبر داد و افزود: در این ویژه برنامه فضائل امیر مؤمنان(ع) بر اساس خطبه غدیریه پیامبر گرامی اسلام(ص) مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت رسول اکرم(ص) در غدیر خم امیر مؤمنان(ع) را به جانشینی منصوب کردند. ویژگی‌هایی برای ایشان در خطبه غدیر مطرح شده که در برنامه دریا در غدیر سعی می‌شود روی آن ویژگی‌ها تأکید شود.

حجت الاسلام صفایی عنوان کرد: برادری و جانشینی پیامبر اکرم(ص)، امیر مؤمنان(ع) صاحب ولایت، عالم به علوم الهی، امام روشنگر و نخستین مسلمان از جمله ویژگی‌های حضرت علی(ع) است که در برنامه دریا در غدیر تبیین می‌شود.

رادیو معارف، یکی از شبکه‌های رادیویی در ایران است. این رادیو وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۷۷ و هم زمان با سالروز تولد فاطمه معصومه، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه های مختلف فرهنگ دینی، در شهر قم افتتاح شد که پخش ۲۴ ساعته دارد. این شبکه در نحوه پخش منحصربه‌فرد است و متفاوت از همه شبکه ها از پخش هر گونه ساز موسیقی پرهیز می کند.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های عید غدیر در رادیو معارف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار