در هفته بزرگداشت دولت ، از 606 پروژه با اعتبار 507 میلیارد و 461 میلیون تومان در استان سمنان بهره برداری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در جمع خبرنگاران گفت: در بخش عمرانی 578 پروژه با اعتبار 372 میلیارد و 686 میلیون تومان و در بخش سرمایه گذاری و اقتصادی 28 پروژه با اعتبار 134 میلیارد و 775 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.
استاندار سمنان همچنین از آغاز اجرای 76 پروژه با اعتبار 290 میلیارد و 260 میلیون تومان در بخش های عمرانی و سرمایه گذاری در هفته دولت امسال خبرداد .

افزایش 21 درصدی تولیدات کشاورزی و رسیدن به رقم هزار و 576 تن و افزایش صادرات محصولات کشاورزی از هفت میلیون دلار به 30 میلیون دلار از جمله مواردی بود که استاندار به آن اشاره کرد.
چاوشی همچنین ایجادسه هزار و 447 شغل و تحقق 35 درصدی تعهدات اشتغال استان در پنج ماهه امسال را از دیگر اقدامات انجام شده در استان برشمرد.

استاندار سمنان در این نشست به نقش محوری مردم در حفظ دستاوردهای داخلی و خارجی نظام هم اشاره کرد و گفت : مردم مهمترین سرمایه نظام هستند و پاسخگویی به مردم وظیفه اصلی تمام مسوولان جمهوری اسلامی ایران است .

در این نشست سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و قدرت الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان هم برخی شاخص های پیشرفت و توسعه حوزه کاری خود در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و افزایش شورو نشاط سیاسی اجتماعی و توسعه اقتصادو تولیددر روستاها را تشریح کردند.
اول تا هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است .

انتهای پیام / گ

نشست خبری استاندار سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.