رئیس دانشگاه سمنان گفت: کتابخانه این دانشگاه با چهار هزار و ۸۳۰ مترمربع، طی هفته دولت و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کابینه دوازدهم افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود نصیری رئیس دانشگاه سمنان در نشست خود با اصحاب رسانه در سمنان گفت: کتابخانه این دانشگاه با چهار هزار و ۸۳۰ مترمربع، طی هفته دولت و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کابینه دوازدهم افتتاح می‌شود.

وی افزود: فاز نخست دانشکده مهندسی عمران با ۱۰ هزار مترمربع زیربنا شامل بلوک‌های آموزشی مجهز به ۱۷ کلاس، سالن‌های مطالعه، آزمایشگاه و ... با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۶ میلیارد تومان اعتبار دیگر طرحی است که طی هفته دولت افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه سمنان تصریح کرد: کتابخانه دانشگاه سمنان با چهار هزار و ۸۳۰ مترمربع زیربنا شامل ۱۴ اتاق، دو سالن مطالعه برادران و خواهران، سایت کامپیوتر، سالن همایش و ... در سفر وزیر علوم افتتاح می‌شود.

مسعود نصیری گفت: نام این پروژه، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان است که کلنگ آن سال ۸۷ بر زمین‌خورده و در نیمه اول سال۹۷ مراحل ساخت آن به اتمام رسید و هفته آتی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

انتهای پیام / ق

کتابخانه دانشگاه سمنان افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد ابراهیمی
۱۳:۵۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام ساعتی پیش افتتاح شد