مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: کتاب «زمهریر دموکراسی در سپهر سیاسی ایران معاصر» نوشته جواد مسعودی در استان سمنان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نورعلی غلامحسین نیا سما کوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: کتاب «زمهریر دموکراسی در سپهر سیاسی ایران معاصر» نوشته جواد مسعودی در استان سمنان رونمایی شد.

وی افزود: چالش‌های دموکراسی در تاریخ ایران معاصر از مشروطه تا کودتای سوم اسفند و ۲۸ مرداد تا انقلاب اسلامی و نقش گروه‌ها و اقشار مختلف در مسیر دست‌یابی به دموکراسی در ایران در زمره بخش‌های مهم این کتاب از لحاظ مفاهیم ارائه‌شده و تولیدی هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان تصریح کرد: نوشتن کتاب‌های مفید به‌خودی‌خود یک موفقیت است اما وقتی آئینی این‌چنین در سطح استان برگزار می‌شود قطعاً تأثیرات بسزایی در حوزه نشر، نگارش و خلق آثار متعدد در بین نویسندگان دارد.

نورعلی غلامحسین نیا سما کوش اظهار داشت: برگزاری آئین‌های نقد و بررسی می‌تواند اثر بسزایی در ترویج فرهنگ مطالعه نیز داشته باشد چراکه فرهنگ مطالعه دارای دو بعد درونی برای هر فرد و برونی برای جامعه است.

وی گفت: هدف از برگزاری مراسم مشابه در سمنان را ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و ایجاد رغبت در بین نویسندگان بومی است.

انتهای پیام / ق

کتاب «زمهریر دموکراسی در سپهر سیاسی ایران معاصر» رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.