استاندار سمنان گفت: ۵۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی با اعتبار ۳۷۲ میلیارد و ۶۸۶ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت در استان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در نشست خبری هفته دولت گفت: ۵۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی با اعتبار ۳۷۲ میلیارد و ۶۸۶ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت در استان افتتاح می شود.

وی افزود: مجموع اعتبارات پروژه‌های قابل افتتاح و همچنین قابل اجرا در سطح استان سمنان ۵۰۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان است.

استاندار سمنان تصریح کرد: دولت برای خدمتگزاری به مردم سعی در ارائه خدمات بهتر به آن‌ها را دارد و مدیران و خبرنگاران به لحاظ وجدان کاری باید منصفانه برخورد و برای ترویج نشاط در جامعه تلاش کنند.

سید شهاب‌الدین چاوشی گفت: دشمنان منابع ملی و انسانی ما را نشانه رفتند و جنگ تحمیلی، غارت و میلیاردها دلار خسارت اساسی به منابع و زیرساخت‌های ایران وارد آوردند و همه این توطئه‌ها با همکاری آمریکا و دیگر اجانب صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف به‌ویژه در بحث دستاوردهای نظامی توفیقات زیادی حاصل کرده و در شرایطی که دنیا هرروز سلاح پیشرفته می‌سازد، جمهوری اسلامی نباید فرصت‌هایی که متخصصان ایجاد می‌کنند، را کنار بگذارد.

انتهای پیام / ق

۵۷۸ پروژه در سمنان افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.