سرمربی تیم ملی کبدی مردان گفت: بازی در مقابل تیم‌هایی مانند مالزی برایمان آسان است، در ۲ دیدار باقیمانده به ترکیب اصلی استراحت می‌دهم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران پس از  پیروزی این تیم مقابل مالزی در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اظهار کرد: بازی های سخت مرحله گروهی را قبلا انجام داده ایم، بازی در مقابل تیم هایی مانند مالزی برایمان ها راحت تر است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

او در ادامه گفت: چون به احتمال زیاد در بازی نیمه نهایی با هندوستان بازی می کنیم، در 2  دیدار باقیمانده مرحله گروهی به ترکیب اصلی استراحت می دهم تا در نیمه نهایی صد درصد آماده باشیم.

او تاکید کرد: چون تیم کبدی هندوستان روز گذشته بازی را به تیم کره جنوبی واگذار کرد، به احتمال زیاد هندوستان به عنوان تیم دوم گروه A  صعود می کند و ما در نیمه نهایی با تیم هندوستان  بازی خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی کبدی ایران درباره ی احتمال رویارویی با تیم هند در نیم نهایی گفت: حداقل روی کاغذ تیم های کبدی ایران و هند تیم هایی هستند که باید در فینال با هم بازی کنند،اتفاق عجیبی بود که تیم کبدی کره جنوبی توانست روز گذشته تیم کبدی هند را شکست دهد. به نظرم بازی ایران و هند یک فینال زودرس است البته ممکن است اتفاقات دیگری رقم بخورد و باید منتظر دیدارهای باقی مانده باشیم.

مازندرانی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه مشکل خاصی نداریم وامیدوارم در نیمه نهایی هم همین طور آماده و سرحال باشیم.


بیشتر بخوانید: سومین برد ملی پوشان کبدی ایران در جاکارتا 


انتهای پیام/

پیروزی تیم کبدی مردان ایران مقابل مالزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار