بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا - اندونزی؛

رحیمی نژاد: نباید هیچ تیمی را در آسیا دست کم بگیریم

مدیرفنی تیم ملی کبدی بانوان ایران گفت: باخت به چین تایپه هیچ تاثیری در کار ما ندارد و به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنیم.

رحیمی نژاد: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا رحیمی نژاد مدیر فنی تیم ملی کبدی بانوان ایران پس از شکست این تیم به چین تایپه در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار کرد: باخت تیم ملی کبدی بانوان ایران مقابل تیم چین تایپه هیچ تاثیری در کار ما ندارد مطمئنا به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنیم ، در واقع این باخت برای ما تلنگری بود تا بیدار شویم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

وی افزود: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم ، این اتفاق در بازی با چین تایپه افتاد و باعث شکست تیم ملی کبدی بانوان  شد. باید هر طور شده است در بازی بعد که به احتمال زیاد مقابل تایلند است، این تیم را شکست بدهیم و فینالیست شویم.

مدیر فنی تیم ملی کبدی بانوان تاکید کرد: بارها با تایلند بازی کرده ایم و دفعات زیادی این تیم را شکست داده ایم و 2 بار هم به این تیم باخته ایم.

گفتنی است تیم ملی کبدی بانوان ایران صبح امروز در سومین دیدار مرحله گروهی مقابل تیم چین تاپه شکست خورد.


بیشتر بخوانید: شکست تیم ملی کبدی بانوان ایران مقابل چین تایپه


انتهای پیام/

شکست تیم ملی کبدی بانوان در سومین دیدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار