مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: یک هزار و 700 روستا از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل استفاده می کنند.

فرامز بهنژاد، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: یک هزار و 700 روستا از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل استفاده می کنند که میانگین جمعیت بهره مندی 75 درصد است که این رقم منطبق با میانگین کشوری است.

وی افزود: طبق اهداف و برنامه های پیش رو 15 مجتمع در حال اجرا است و با تکمیل این مجتمع ها بالای 80 درصد جمعیت روستایی از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: حجم قابل توجهی از آب شرب در باغات و مزارع مصرف می شود که این امر باعث مشکلات جدی در حوزه خدمات دهی به مشترکان شده و شاهد کمبود آب در برخی از روستاهای استان هستیم.

بهنژاد افزود: برای ارائه خدمات به 75 درصد بهره مند روستایی از آب و فاضلاب، نیاز به اعتبارات مناسبی است که خواستار تخصیص اعتبار هستیم.

انتهای پیام/ح

بهره مندی روستاها از خدمات آب و فاضلاب

برچسب ها: آب و فاضلاب ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
آب شرب روستای لنج آباد مشگین شهر کفاف اهالی را نمی دهد ولی آب چشمه هایمان را به روستای هم جوار داده اند!!! حداقل چشمه دیگری که در چمن روستا هست را به منبع فعلی وصل کنید.