گوشه‌ای از زندگی نامه شهيد فرامرز پالهنگ یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است. شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است.

شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست بلکه انتخاب آزادانه و آگاهانه و خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید فرامرز پالهنگ یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:
شهید فرامرز پالهنگ سال1343 در شهر نقده در صف مسافران دنیای زودگذر فانی با نفوس عطرآگین خود طبیعت عالم را رونق بخشید و مدت ها با طراوت پر درخشش خود ادامه می داد، تا اینكه این عاشق منتظر دیدار حق در تاریخ 65/5/22 در سرشاخان به سوی معشوق ازلی و ابدی خویش پرواز نمود و در گلزار شهدای بخش محمدیار به جمع میهمانان راه حق پیوست.
فرازی از وصیت نامه شهید فرامرز پالهنگ
بسم رب الشهدا و الصدیقین
به نام خدا و با یاد امام خمینی و در انتظار ظهور آقا امام زمان(عج) در این لحظه كه خود را در لباس پاسداری مزین و با غسل شهادت مطهر كرده و با روشنی روز برایم مسلم است كه انتهای آن به سبیل ا... و صراط مستقیم می رسد و در جریان حوادثی قرار گرفتیم كه آرمان زندگیست و آن جنگ حق و باطل است. در این زمان جوانان جانباز مؤمن و صادق كه در آن طرف ظلم كفر شیطان و حامیان ستمكار همچون صدام و آمریكا و شوروی و مزدوران آنها كه چهره های معلوم و دشمن آشكار است كه در چهره های مختلف ملیت گرائی و خلق گرائی و حتی اسلام گرائی درصدد پوشانیدن ما از داخلند و همه اینها زهی خیال باطل بیش نیست. عروس من در جبهه جنوب غرب و عروس من شهادت است. صدای غرش گلوله توپ خمپاره عقد مرا خواهند خواند و با پوششی از خون گرم و سرخ خود را به معشوقم (ا... تعالی) آرایش خواهم كرد و در غافله شادی مسلسلها و بارش نقل بر سر بی در در حجله سنگر عروسی شهادت به آغوش خواهم كشید و در هم همه تشییع كنندگان پیكرم كه اتومبیل را گل باران، می كند و با مشت های گره كرده و با تكبر ما را تا منزل عشق بدرقه خواهند كرد. عروسی من شهادت است و نام فرزندم آزادی و من از همین جا فرزندم آزادی را به شما می سپارم از آن محافظت كنید نباشد از آن كسانی (فذلكت الذی یدع الیتیم)
اول سلام به امام زمان و نایب بر حق بزرگ مرد تاریخ امام امت خمینی بت شكن و سلام دوم به پدر بزرگوارم كه اسطوره های مقاومت است و سلام به مادر مهربان و دلسوزم كه اگر جنازه پسرش را بدهند، خود با كمال رضایت و سپاس تشكر بر قبر گذارد و سلام آخر به برادر و خواهرانم و تمام دوستان قوم خویشان كه پیرو ولایت فقیه هستند و سلام گرم و دلپذیر به خواهرانی و برادرانی كه تهمت و فحش در راه اسلام خوردند و شنیدند مانند بهشتی كه مقاومت كردند تا پوزه شایعه سازان و منافقان را به خاك مالیدند. در اینجا وصیت من به تمام بازماندگان بعد از من این است كه ای دلاور و مسلمان بدانید كه تنها راهی كه می تواند برایتان افتخار و جاویدانی به جای می گذارد، اطاعت مطلق شما از ولایت فقیه است.
دومین سفارش من به برادران پاسدار این است كه شما فردای بزرگی دارید كه هر كدامتان باید گردانندگان یك شهر كشور باشید و لازمه آن این است كه شبانه روز كسب علم و معرفت كنید تا بتوانید پیام ما شهدا را به جهانیان برسانید و در حكومت اسلامی حضرت مهدی(عج) نفشی داشته باشید.
سفارش سوم پدر و مادرم است كه بعد از من هیچ گونه گریه و زاری نكنند و با اراده مصمم راه شهدا را ادامه دهند.
سفارش چهارم، اما برادرانم از شما امت اسلام می خواهم كه نگذارید اسلحه ما در زمین بماند بردارید تا پیروزی نهایی راه شهدا را ادامه دهید كه فتح پیروزی خداوند بر لشكریان اسلام نزدیك است.
فرامرز پالهنگ

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید فرامرز پالهنگ

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار