معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۱ هزار حامی نیکوکار از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در استان حمایت می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه غلامرضا نصوری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون هفت هزار و ۲۱۹ یتیم و فرزند خانوار محسنین در استان از حمایت حامیان نیکوکار بهره مند می شوند که از مجموع این افراد دو هزار و ۶۲۳ نفر مشمول طرح محسنین و چهار هزار و ۵۹۶ نفر نیز مشمول طرح اکرام ایتام هستند.

وی گفت : ۲۱ هزار و ۳۰۰ حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین کرمانشاهی را برعهده دارند که پنج هزار و ۲۴۰ نفر از این حامیان از فرزندان محسنین و ۱۶ هزار و ۶۰ حامی نیز از ایتام حمایت می کنند.

وی با اعلام اینکه سرانه نقدی کمک حامیان به ایتام حدود ۱۷۳هزارتومان و به فرزندان محسنین ۶۶ هزار تومان است، اظهار کرد: حامیان بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سه ماهه نخست امسال به فرزندان معنوی خود اهدا کرده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: بیش از دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از میزان کمک های اهدایی حامیان در سال جاری نقدی و ۳۰۰ میلیون تومان نیز غیر نقدی بوده است.

نصوری با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای کد شناسه اختصاصی هستند، تاکید کرد: تمامی کمک های نقدی حامیان نیکوکار با این کد شناسه به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سرانه نقدی کمک حامیان به ایتام حدود ۱۷۳هزارتومان است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.