رئیس شورای زکات کشور عصر امروز وارد کرمانشاه شد .

رئیس شورای زکات کشور وارد کرمانشاه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حضرت آیت الله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نشست صمیمی که با تشکلها و گروهای جهادی در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد گفت: جهادگران سندگویای انقلاب هستند.

آیت ا... تقوی افزود: جهادگران کسانی هستند که برای دفاع از وطن و در هشت سال دفاع مقدس، با سختی فراوان همت و غیرت خودشان را به نمایش گذاشتند.

وی حضور در بین جهادی ها را افتخار دانست و خاطرنشان کرد: سخن گفتن در بین کسانی که در لباس عمل ثابت شده اند بسیار سخت است زیرا آنها همه مسائل و مشکلات را تحمل و فرهنگ جهادی را در زندگیشان پیاده کرده اند.

آیت ا... تقوی با اشاره به اینکه همواره قدردان جهادگران هستیم تصریح کرد: فداکاری، تلاش و رشادت جهادگران فراموش ناشدنی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: با مسائل و مشکلات جهادگران آشنا هستیم و پیگیر جدی مسائل آنان هستیم.

آیت ا... تقوی گفت: امروزه نیز نیروهایی که در حوزه جهاد کشاورزی کار می کنند باید روحیه جهادی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران ما باید جهادی باشند و ساختار جهادی را در دستگاه جهاد کشاورزی پیاده کرده و کار را با معنای جهادی انجام دهند.

آیت الله تقوی در پایان با اشاره به خصوصیات دکتر شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خطاب به حاضرین گفت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خودش جهادی ست و تلاش و مدیریت جهادی دارد.

گفتنی است در این نشست صمیمی سه نفر از جهادگران به نمایندگی از بقیه به بیان مسائل و مشکلات پرداختند

 آیت الله تقوی رئیس شوراس زکات کشور به منظور بررسی مسائل پیرامون زکات استان کرمانشاه فردا در سالن جلسات بعثت سپاه حضور میابد.

کمیته امداد کرمانشاه به عنوان دبیرخانه زکات در این نشست حضور دارد.

 

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حضور رئیس شورای زکات کشور در کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.