مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: زکات فریضه ای واجب است که پرداخت آن باعث افزایش رزق و روزی کشاورزان می شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حجت الاسلام یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در سازمان جهاد کشاورزی برنامه های خوبی پیرامون ترویج پرداخت زکات انجام شده، به طوری که عملکرد پرداخت زکات در استان از رشد خوبی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فریضه زکات توسط مسئولین و کارشناسان ما در مراکز و پهنه های جهاد کشاورزی شهرستانها به کشاورزان انجام می شود خاطرنشان کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی علاوه بر ترویج مسائل علمی کشاورزی، مزایای الهی پرداخت زکات را برای کشاورزان تشریح کرده و بعنوان مبلغ در این زمینه عمل می کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه جهاد کشاورزی در استان و شهرستانها تعامل خوبی با کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه پرداخت زکات دارند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی نیا در ادامه از برگزاری همایش استانی زکات که در راستای ترویج هرچه بیشتر پرداخت زکات و با حضور مسئولین ارشد استان برگزار خواهد شد خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری همایش استانی زکات

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.