مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:به دنبال انتشار عکسی از یک خانواده بی سرپناه دارای چند معلول در پارک بسیج شهرستان اسلام آباد غرب، جوابیه‌ در خصوص وضعیت این خانواده منتشر شد.  

 حسینی فر مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه پس از انتشار عکس یک خانواده بی سرپناه دارای چند معلول در پارک بسیج شهرستان اسلام آباد غرب در برخی از کانال ها وگروه های خبری به استحضار می رساند که این خانواده شش نفره دارای چهار معلول است که این فرزندان معلول تحت حمایت سازمان بهزیستی قرار دارند و سرپرست و یکی از فرزندان دختر از ابتدای سال 95 تحت حمایت کمیته امداد درآمده اند.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته این خانواده از تمامی خدمات حمایتی کمیته امداد همچون کمک معیشت ماهیانه،اجاره مسکن، مساعدت های موردی، بسته های غذایی، پوشاک و دیگر خدمات ویژه این نهاد بهره مند شدند.

 مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه  گفت: همچنین براساس جوابیه منتشر شده از سوی سازمان بهزیستی، این سازمان نیز چند سال پیش اقدام به خرید یک باب منزل مسکونی برای این خانواده کرده که خانواده مذکور پس از چندی منزل را فروخته است.

حسینی فر افزود:علی رغم فروش منزل از سوی این خانواده، سازمان بهزیستی و کمیته امداد چندین منزل مسکونی در روستای محل سکونت برای اسکان آنان پیدا کرده اما متاسفانه خانواده مذکور اعلام می کنند که حاضر به زندگی در روستا نیستند و در پارک بسیج شهرستان اسلام آبادغرب اسکان پیدا کردند که جهت عزیمت مجدد به روستا از خود مقاومت نشان می دهند.

وی گفت:پس از اسکان این خانواده در پارک بسیج تاکنون فرماندار، رئیس اداره بهزیستی و کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب چندین جلسه به منظور حل مشکلات آنان برگزار کرده اند.

  حسینی فر گفت: همچنین کمیته امداد نیز یک میلیون تومان مساعدت موردی بنا به دستور مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در مورخ 11/5/97 به این خانواده پرداخت کرده و همچنین به این خانواده پیشنهاد دریافت وام قرض الحسنه پنج میلیون تومانی کارگشایی داده شده که تاکنون اقدامی از سوی آنان برای دریافت وام نشده است.

وی بیان کرد: شایسته ذکر است در روز دوشنبه14/5/97 با وساطت بسیار امدادگران سازمان بهزیستی و کمیته امداد این خانواده در سرپناه موقت سازمان بهزیستی اسکان داده شده اند که امید می رود به زودی این خانواده برای اجاره یک منزل مسکونی با کمک های این نهاد و سازمان بهزیستی متقاعد شود.

 

انتهای  پیام /ز

خانواده دارای چهار معلول  در سرپناه موقت سازمان بهزیستی اسکان داده شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.