سلیمان رستمیان گفت: آزادگان با ایثار، شهادت‌طلبی خود دشمنان ایران اسلامی را به زانو درآوردند و سبب شدند به شکست خود در برابر عظمت ملت ایران معترف باشد.

آزادگان بامقاومت خود دشمنان اسلام را به زانو درآوردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با آزادگان سرافراز شهرستان چرداول دیدار کرد.

رستمیان اضافه کرد: صدام و ایادی منطقه‌ای او با پشتیبانی آمریکا و نظام غرب به جنگ رودررو با ایران آمده بودند تا شاید عظمت و غرور ملت ایران را در ابتدای راه انقلاب بشکنند، اما با ایثارگری رزمندگان در هشت سال جنگ و دوران سخت اسارت با تحمل تمام سختی‌ها معترف شدند که از این ملت شکست خورده و در نقطه‌ضعف قرار دارند.

وی افزود: این ایثارگری‌ها و شکست‌ناپذیری‌ها از سوی رزمندگان، ایثارگران و آزادگان ما امروز نیز به اقتدار و بالندگی این نظام کمک کرده و سبب شده است تا دشمن فکر باطل و خیال خام خود را در تسلط به این سرزمین از ذهن خود بیرون بریزد.

مدیرکل بنیاد، آزادگان و جانبازان را عصاره‌های گران‌قیمت شهدا در جامعه اسلامی خطاب کرد و افزود: اینکه بخواهیم در دوران امنیت و آرامش امروز این قشر را به وادی فراموشی بسپاریم دور از جوانمردی است چراکه آن‌ها بهترین سال‌های عمر خود را در عظمت بخشی به ملت ایران سپری کردند.

وی اضافه کرد: اگر آزادگان ما در دوران اسارت با سلاح برنده صبر و مقاومت در مقابل دشمن ایستادند و حقانیت خود را با توکل بر خداوند و ایمان مستحکم به رخ کشیدند امروز نیز رسالتی سنگین‌تر از آن دارند چراکه باید در برابر هجمه‌های فرهنگی و خزنده دشمن هوشیار بوده و اجازه ندهند این ترفند‌ها به آرمان‌خواهی این ملت خدشه‌ای وارد کند.

وی از برگزاری یادواره شهدای آزاده و کنگره بزرگداشت آزادگان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: هر چه قدر در اعتلای آزادگان بیان خاطرات و ایثارگری و شهادت‌طلبی آن‌ها کتاب، مطلب یا نوشته‌ای به چاپ برسد همچنان جای کار، توجه و دقت به این قشر وجود دارد و این خود بهترین راه انتقال گنجینه‌های ارزشمند آزادگانی است که در دوران اسارت به حقیقت، صبر زینبی و تحمل علوی و فاطمی را معنا کردند.

انتهای پیام/اس

 

آزادگان با صبرخود دشمنان را به زانو درآوردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.