مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: ایثار، فداکاری، ازجان‌گذشتگی و شهادت‌طلبی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی معرف هویت ملت ایران است.

دفاع مقدس الگوی رزمندگان جبهه مقاومت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با حجت‌الاسلام سید عبدالله امینی امام جمعه شهرستان ملکشاهی  و محمد تاسمه فرماندار شهرستان گفت: به برکت ایثار و حماسه‌آفرینی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس در حال حاضر شاهد توسعه همه‌جانبه در بخش‌های مختلف در کشور هستیم

 رستمیان افزود:اصلی‌ترین و مهم‌ترین نهاد خدمتگزار به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بنیاد شهید بوده که تلاش‌های این نهاد قابل‌تحسین و قدردانی است.

 وی با بیان اینکه سرافرازی انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: ایران امروز، در منطقه و در قیاس با کشورهای مختلف جهان، امنیتی مثال زدنی دارد که تمام این افتخارات از برکات انقلاب و ازخودگذشتگی و فداکاری‌های رزمندگان اسلام است.

  مدیرکل بنیاد  استان ادامه داد: ما برای رسیدن به این اقتدار و استقلال کشور و آرمان‌های انقلاب هزینه‌های آرمانی همچون شهدا و ایثارگران را پرداخت کرده و تقدیم انقلاب و نظام کرده‌ایم و باید قدردان آن بوده و با تمام وجود از آن حفاظت و حراست کنیم.

 


انتهای پیام/با

 

 رسیدگی و حفظ ارزش ها و آمانهای  دوران دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.