غفور: از خودمان توقع قهرمانی داریم/  آماده دو تورنمنت سختیم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: توقعی که از والیبال برای قهرمانی در جاکارتا وجود دارد کاملا به جا است و ما نیز خودمان این توقع را داریم.

غفور: از خودمان توقع قهرمانی داریم/  آماده دو تورنمنت سختیمامیر غفور در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام تیم ملی والیبال ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: از آنجایی که تیم ملی والیبال ایران در دور پیشین این مسابقات مقام قهرمانی و مدال طلا را تصاحب کرده است، این بار نیز انتظار تکرار قهرمانی در این مسابقات از تیم ملی والیبال وجود دارد و این نشان از این دارد که ما کار سختی در ارومیه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: وضعیت تیم ملی و بازیکنان خوب است. زمانی نزدیک به پنج هفته را در اردو سپری کردیم و تلاش کردیم در این مدت کوتاه به حداکثر آمادگی برسیم. البته در این بین برخی آسیب دیدگی‌ها ایجاد شد و کار را برای برخی بازیکنان سخت کرد اما در نهایت تلاش ما این است که بتوانیم بهترین نمایش ممکن را در این رقابت‌ها داشته باشیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال در ادامه گفت: باید در نظر داشت که توقع مردم از والیبال زیاد شده است و همه به این فکر می کنند که در آسیا تیم اول ایران است پس قهرمانی باید به ایران برسد. این توقعی است که ما خودمان نیز از خودمان داریم و باید تلاش کنیم که به سکوی قهرمانی برسیم.

غفوری افزود: تیم ملی والیبال ایران دو تورنمنت مهم را پیش رو دارد. یکی بازی های آسیایی و دیگری مسابقات قهرمانی جهان. به همین دلیل روند تمرینات به نحوی از سوی کادر فنی طراحی شده است که بتوانیم برای هر دو مسابقه شرایط آمادگی خود را حفظ کنیم.

پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: در حال حاضر تمام تمرکز ما بازی‌های آسیایی است و پس از آن به مسابقات قهرمانی جهان فکر می‌کنیم. همه تلاش ما این است که بتوانیم مدال طلای جاکارتا را به ایران بیاوریم و بتوانیم دومین قهرمانی این رقابت ها را تصاحب کنیم.

انتهای پیام/

امیرغفور از وضعیت تیم ملی والیبال می‌گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار