تیم والیبال خاتم اردکان که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیاست در یک قدمی کاپ قهرمانی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روز پایانی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های مردان آسیا، تیم والیبال خاتم اردکان که نماینده کشورمان در این رقابت‌هاست در دیدار فینال به مصاف حریف خود خواهد رفت.

اردکانی‌ها با نایب قهرمانی در لیگ برتر فصل 96 و پس از انحلال تیم بانک سرمایه که تیم قهرمان این مسابقات بود، توانستند سهمیه بازی‌های قهرمانی باشگاه های آسیا را از آن خود کند.

تیم خاتم اردکان با در اختیار گرفتن برخی ستاره‌های والیبال مانند مهدی مهدوی ، ,عادل غلامی، حمزه زرینی، شهرام محمودی و ... راهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا  شد. این تیم با نمایش خوب و نتایج قابل قبول به فینال راه پیدا کرد و از ساعت 17 امروز در دیدار نهایی به مصاف حریف قدرتمند خود تیم آتروی قزاقستان خواهد رفت.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز و تیم پاکستان و خان هائوی ویتنام با هم دیدار خواهند کرد. این مسابقات به میزبانی کشور میانمار در حال برگزاری است و پرونده آن امشب بسته خواهد شد. تیم والیبال خاتم اردکان با پیروزی مقابل تیم هانوی ویتنام در دیدار نیمه نهایی موفق به راهیابی به فینال شد.

تیم والیبال بانک سرمایه سال گذشته به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرده بود. اردکانی‌ها در صورت قهرمانی این مسابقات می‌توانند سهمیه مسابقات جام باشگاه‌های جهان را به خود اختصاص دهند و در نبرد باشگاه‌های برتر جهان نماینده ایران و آسیا باشند.

انتهای پیام/

خاتم اردکان در انتظار قهرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار