کولاکوویچ:حریفان قدرتمندی در جاکارتا منتظر ما هستند

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: برای کسب عنوان قهرمانی به اندونزی می‌رویم ولی حریفان قدرتمندی در انتظار ما  هستند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال  بعد از تمرین ملی پوشان والیبال در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوب تمرین کردیم و بسیار آماده ایم و البته کمی خسته هستیم. بازی‌های مهمی پیش رو داریم که هم از جهت کسب مدال قهرمانی و هم آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برای ما اهمیت دارد. خیلی جدی و سخت در حال تمرین برای کسب عنوان قهرمانی هستیم.

کولاکوویچ درباره محمد موسوی و فرهاد قائمی گفت: قائمی مشکل زانو دارد و مشغول فیزیوتراپی است. موسوی نیز تا کنون بدون وقفه و خیلی سخت و خوب در کنار ما تمرین کرد ولی از ناحیه آشیل پا احساس درد داشت، به همین دلیل تصمیم گرفتیم به او استراحت بدهیم. من کمتر بازیکنی را دیدم که مثل موسوی تمرین کند، خوشبختانه هر دو بازیکن در بازی‌های آسیایی همراه تیم ملی هستند.

او درباره احتمال قهرمانی تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: ما برای کسب عنوان قهرمانی به اندونزی می‌رویم و فقط به اول شدن فکر می‌کنیم ولی حریفان قدرتمندی در انتظار ما  هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره احتمال بروز تغییرات در تیم برای مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: فاصله بین بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان بسیار کم است. گروه فعلی مدت زیادی است که در کنار یکدیگر تمرین می‌کنند به همین دلیل احتمال تغییر در تیم ملی بسیار کم است، مگر این که اتفاق خاص و غیرمنتظره‌ای بیفتد.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران به نیمه‌نهایی AVC کاپ صعود کرد


انتهای پیام/

اظهارات کولاکوویچ درباره تیم ملی والیبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار