تیم والیبال «خاتم اردکان» منحل نمی‌شود/ مدیرعامل باشگاه تکذیب کرد

مدیر عامل باشگاه خاتم اردکان موضوع انحلال تیم والیبال را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم خاتم اردکان که با درخشش در لیگ برتر 96 و کسب عنوان نایب قهرمانی و به لطف انصراف تیم قهرمان از تیم داری، سهمیه مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را گرفت، به میانمار اعزام شد.

شاگردان میرحسینی در حالی که از چند بازیکن کمکی بهره می‌بردند پا به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا گذاشتند و با نمایشی خوب و جالب توجه، موفق به تصاحب جام قهرمانی این مسابقات و سهمیه مسابقات باشگاه‌های جهان شدند.

یک روز پس از خبر قهرمانی نماینده والیبال ایران در مسابقات باشگاه های آسیا، برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر انحلال این تیم مطرح کردند. اخباری که شیرینی مدال طلای این نبرد آسیایی را تلخ کرد.

محسن ملت، مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان ، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره این خبر، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و شایعه‌ی بیش نیست. برخی ها دنبال شایعه سازی هستند آن هم درست یک روز پس از اینکه ما با افتخار توانستیم در اولین حضور آسیایی خود قهرمان شویم.

وی افزود: ما حالا دیگر صاحب سهمیه مسابقات جهانی هستیم و باید از همین حالا برای آن مسابقات برنامه ریزی کنیم. به هر حال برخی مشکلات اقتصادی نه فقط در تیم ما که در کل ورزش کشور وجود دارد. تلاش ما این است که با مسئولان استانی و حامیان مالی وارد مذاکره شده و تلاش کنیم که بهترین اتفاقات را برای آینده تیم خاتم اردکان رقم بزنیم.

ملت در پایان با  اشاره به حمایت  مسئولان استانی و نماینده شهر اردکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید بگویم که اگر حمایت‌های این عزیزان نبود هرگز نمی توانستیم جام قهرمانی را به ایران بیاوریم.

انتهای پیام/

تکذیب شایعه انحلال تیم خاتم اردکان توسط مدیرعامل  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار