مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : در سه ماه نخست سال جاری 795هزار و 215 نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حجتی پور مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه ، با بیان اینکه در سه ماه نخست سال جاری 795هزار و 215 نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، کل هزینه درمان مستقیم را 172 میلیارد و 284 میلیون ریال در این مدت اعلام کرد.

وی به آخرین آمار عملکرد کاری اشاره کرد و ادامه داد: همچنین هزینه درمان غیرمستقیم در سه ماه نخست سال جاری به میزان 10 میلیارد و 794 میلیون ریال گزارش شده است.

حجتی پور ادامه داد: همچنین یک هزار و 185 مورد زایمان و 2 هزار 949 مورد عمل جراحی در سه ماه نخست امسال صورت گرفته است.

این مسئول تعداد مراجعان به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در سال گذشته را سه میلیون و 167 هزار و 563 نفر اعلام کرد.

حجتی پور ادامه داد: همچنین در سال گذشته پنج هزار و 205 مورد زایمان و 12 هزار و 692 مورد جراحی در بیماران بستری تحت پوشش گزارش شده است.

وی یادآور شد: کل هزینه بخش درمان مستقیم به میزان یک هزار و 208 میلیارد و 275 میلیون ریال می باشد که این هزینه در درمان غیرمستقیم 2 هزار و 138 میلیارد و 725 میلیون ریال است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه یادآور شد، امید است با افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی سرپل ذهاب و فراهم کردن مقدمات احداث 2 درمانگاه دیگر در شهرستانهای استان، بتوانیم گامهای بزرگی در راستای رعایت حقوق شهروندی هم استانی ها فراهم کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی سرپل ذهاب

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.