مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در رتبه دوم کشور از لحاظ اشتغالزایی مددجویان قرار دارد.

کرمانشاه رتبه دوم اشتغالزایی مددجویان امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: برای دو هزار و  462 مددجوی تحت پوشش بهزیستی در سال گذشته  اشتغال ایجاد شده است.

 وی گفت: این افراد هم اکنون از چرخه حمایت بهزیستی خارج شده اند و از این نظر بهزیستی استان کرمانشاه در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

وی گفت: چنانچه هر کارفرمایی به استخدام معلولان اقدام نماید بهزیستی به مدت پنج سال حق بیمه تأمین اجتماعی وی را پرداخت می کند.
 
 قادری بیان داشت: امسال همچنین سهمیه ۳ درصدی استخدام معلولان در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی لحاظ می شود.
 
وی همچنین از برقراری مستمری مددجویان پشت نوبتی استان تا پایان مهرماه سال جاری خبر داد که تعداد آنها ۷۵۰۰ خانوار است.
 
رکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در تمامی شهرستان های استان به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی، گفت: سال گذشته بیش از ۱۵هزار و ۸۰۰ تماس با خط تلفن اورژانس اجتماعی(۱۲۳) برقرار شد که بیش از پنج هزار مورد آن مداخله در محل توسط نیروهای سیار بوده است.

 
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق برنامه ششم توسعه بهزیستی تولیت سلامت اجتماعی را برعهده دارد، گفت: کاهش طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی مهم در دستور کار قرار گرفت به طوری که سال گذشته با استقرار مراکز مشاوره طلاق در سطح دادگستری شاهد سازش ۲۵ درصدی بین زوجین بودیم.

انتهای پیام/ز

اشتغالزایی بیش از 2هزار و 400مددجو کرمانشاهی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.