معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: همکاری فعالان اقتصادی کشور با یکدیگر موجب عبور از مشکلات می‌شود.

نهاوندیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای آینده شاهد ثبات و آرامش  بیشتری در بازار ارز خواهیم بود؛ اظهار کرد: با توجه به تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا و هماهنگی‌های بیشتری که در مدیریت اقتصادی کشور صورت گرفته است؛ به زودی آثار نتایج تصمیمات ارزی را  شاهد خواهیم بود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا با ایجاد تنش در بازار ارز تحریم‌های جدید خود را اعمال کرد؛ افزود: البته آنها در اهداف خود ناکام خواهند ماند و ما در روزهای آینده با کاهش نرخ ارزهای خارجی مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همکاری فعالان اقتصادی کشور با یکدیگر موجب عبور از مشکلات می‌شود, تاکید کرد: اگر مدیران و فعالان اقتصادی انسجام خود را در داخل کشور حفظ کنند؛ می‌توانیم به رفع نگرانی‌ها در خصوص تورم امیدوار باشیم و به مسیر رشد اقتصادی ادامه دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
امیدوارم همه کالاها ارزون شه
Netherlands
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
بزک نمیر بهار میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
به قوت غالب ملت توجه فرمائید ؛ لطفا با قیمت سکه و ارز خاطر ملت را مکدر نفرمائید و به چیزی که توان کنترلش را ندارید قول بیجا ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
وقتي بيش از٨٥ درصد ارز دست دولت وپتروشيمي هاست چرا دولت بازار را اشباع نميكند بازي با روح و روان مردم تاكي شرمتان باد
آخرین اخبار