معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: سیاست زدگی دلیل اصلی مشکلات اقتصادی بوده که تنها راه حل آن همدلی می باشد.

مشکل اقتصاد، سیاست زدگی استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سمپوزیوم بین المللی زنجان امروز یکشنبه 7 مردادماه با حضور محمد نهاوندیان مشاور اقتصادی رئیس جمهور، درویش امیری استاندار زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، وقفچی نماینده مجلس شورای اسلامی، در موسسه فرهنگی اکو برگزار شد.

در این مراسم درویش امیری استاندار زنجان با بیان اینکه شهر زنجان شهر پیشرو به حساب آمده، گفت: این شهر دارای مردمی نجیب و پیشتاز بوده و شهدا و مفاخری از جمله شهید مجید شهریاری را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: امروز استان ما از لحاظ شاخص های اجتماعی از جمله حوزه امنیتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جزو سلامت ترین استان ها در کشور محسوب می شود.

در ادامه مراسم محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه سمپوزیوم بین المللی زنجان یک فرصت توسعه همه جانبه بوده است،گفت: زنجان با توجه به پیشینه تمدن، فرهنگ و سیاست شایستگی بسیاری در مطرح شدن دارد.

وی افزود: در حال حاضر زنجان با توجه به ابتکارات اجتماعی در کشور شناخته شده است و بایستی با همه داشته های خود مورد توجه قرار گیرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه تمام رشد ها در بستر چالش ها بوجود می آید، تصریح کرد: از گذشته باید برای ساختن آینده استفاده و نگاه ویژه ای به مسائل کرد و هنر در این است که ما چالش ها را تبدیل به فرصت کنیم. امروز که با برخی مسائل ارزی و تجاری رو به رو هستیم، حاصل اتخاذ برخی تصمیمات بوده که امکان تولیدات داخلی را فراهم می کند.

نهاوندیان اضافه کرد: در سفرهای اخیر رئیس جمهور درباره نقطه کانونی بودن برای شرکت های دانش بنیان زنجان مسائل متعددی مطرح شده است.

وی در پایان با بیان اینکه سیاست زدگی مشکل اقتصاد است، اظهار کرد: ما در چهار سال گذشته توانستیم علیرغم مشکلات زیاد، تورم را مهار کرده و در زمینه اشتغال کارهای بی نظیری را انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریم زارع
۱۰:۵۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
با سلام و احترام
پس لطف کنید شما که متوجه این مشکل شده اید موضوع را در جلسه هیات وزیران و رئیس جمهورمطرح کنید تاآقایان اقدامی کنند .بعد هم کارهایتان را بصورت عملی نشان مردم بدهید نه به صورت جملات خبری .به قولی ((دو صد گفته چو نیم کردار نیست)) .
با با یک کمی هم از فرماندهان جنگ در میدانها ی رزم درس بگیرید
انها پا به پای بقیه در میدان بودند.
9
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
پس چرا این مشکل حل نمیشه تا شرایط اقتصاد بهبود پیدا کنه
آخرین اخبار