کلاس‌های آمادگی برای زایمان طبیعی برای 108 مادر باردار درشبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه تجهیز و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛دکتر رضا خادم سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: کلاس‌های آمادگی برای زایمان طبیعی با هدف ترویج زایمان طبیعی، کاهش آمار زایمان سزارین و ارتقای سلامت مادر و نوزاد جمعیت تحت پوشش شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراقبت‌های دوران بارداری و پس از زایمان بعنوان یکی از مهمترین فرآیند‌های خدمات بهداشتی در حوزه معاونت بهداشتی می‌باشد افزود:تامین تجهیزات و امکانات جهت اجرای هر چه بهتر برنامه مراقبت‌های بارداری در شهرستان فیروزه الزامی بود لذا واحد سلامت جمعیت و خانواده اقدام به راه اندازی و تامین مربی مجرب جهت کلاس‌ها نموده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه تصریح کرد: پیش از این مردم شهرستان فیروزه جهت کلاس آمادگی زایمان به شهرستان نیشابور مراجعه می‌کردند که با راه اندازی کلاس‌ها در فیروزه در هزینه و وقت مردم منطقه صرفه جویی شده است.

خادم گفت: هم اکنون شهرستان فیروزه دارای 437 مادر باردار می‌باشد که حدود 108 نفر مشمول شرکت در کلاس‌های آمادگی برای زایمان می‌باشند و جلسات آموزشی در هر هفته 2 روز در محل مرکز خدمات جامع سلامت فیروزه دایر می‌باشد.

انتهای پیام//ح. ص.
 

حضور 108 مادر باردار در کلاس‌های آمادگی بذای زایمان طبیعی درفیروزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.