معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه توسعه بیمارستان حکیم و 22 بهمن شهرستان نیشابور خبر داد.

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه بهسازی بیمارستان حکیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رضا مبارکی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور در بازدید رئیس دانشکده علوم پزشکی از روند بهسازی بیمارستان حکیم با اشاره به پروژه‌های عمرانی مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم و ۲۲ بهمن، گفت: این پروژه شامل بهسازی اورژانس و افزایش ۱۴ تخت جدید، ۳۰ تخت بستری، یک اتاق عمل زایمان طبیعی، ۲ اتاق عمل جراحی و ۵ تخت مراقبت‌های ویژه (ICU) است که با توکل به خدا تا سه ماه آینده عملیات ساختمانی آن به اتمام می رسد .

وی افزود: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم با مساحت  ۳۵۰۰ متر مربع زیر بنا در سه طبقه، به بازسازی آزمایشگاه این مرکز با ۳۵۰متر مربع زیربنا پرداخته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه رئیس، معاونین و تمامی کارکنان دانشکده عزم جدی برای به اتمام رساندن این پروژه عمرانی دارند، ادامه داد : با اتمام پروژه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم خدمت رسانی به بیماران بهبود چشمگیری پیدا خواهد کرد.

مبارکی گفت: با راه اندازی بخش مراقبت‌های ویژه در این مرکز، بیماران نیازمند به بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن مراجعه می‌کنند و اعزام این بیماران به شهر مشهد محدود می‌شود.

شفیعی، خیّر سلامت بخش آنژیوگرافی با ابراز رضایت از مدیریت و صرفه جویی در هزینه‌ها گفت : پروژه‌های عمرانی دانشکده با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و تلاش بی وقفه و شبانه روزی رئیس دانشکده، معاون توسعه مدیریت و سایر کارکنان علوم پزشکی در این امر قابل تقدیر است.
 
انتهای پیام // ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.