مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در امور بانوان و خانواده از تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در استان خبر داد.

دکتر پرستو عباسپور مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در امور بانوان و خانواده در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده از اسفند ماه سال گذشته در استانداری آغاز شده و دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه در بخش بهداشت ودرمان در تدوین این سند با استانداری همکاری دارد.

وی با اشاره به اینکه این سند علاوه بر بخش بهداشت و درمان شامل بخش های دیگری همچون وضعیت آموزشی ، اقتصادی ، میزان بیکاری و ... نیز هست اظهار داشت: تهیه این سند می تواند چشم انداز نوینی در ارایه راهبردهایی جهت ارتقاء وضعیت زنان در زمینه های مختلف باشد.

عباسپور محورهای این سند را در حوزه بهداشت ودرمان شامل: گزارش نحوه خدمات رسانی در مراکز بهداشتی درمانی ، مراقبت های دوران بارداری در زنان ، برنامه های مختص رشد و ارتقاء سلامت کودکان دانست.

وی همچنین افزود: شیوع بیماری های غیر واگیر مانند دیابت ، فشارخون ، بیماریهای روانی یکی دیگر از محورهای این سند می باشد که آمار و اطلاعات فوق با همکاری گروههای مرتبط در معاونت بهداشتی تهیه شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

محورهای سند ارتقا وضعیت زنان در حوزه بهداشت ودرمان اعلام شد

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.