نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که فقط ۶ درصد آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار از عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا رضایت دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی اخیر «پولیتیکو/مورنینگ کانسالت» که هفته گذشته منتشر شد نشان داد محبوبیت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در میان آمریکایی های آفریقایی تبار با کاهش شدیدی همراه بوده است.

بر اساس این نظرسنجی فقط 6 درصد از آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار از عملکرد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور این کشور رضایت دارند و 61 درصد دیگر اعلام کردند که از عملکرد او راضی نیستند.

«الی یوکلی»، گزارشگر مورنینگ کانسالت روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که علت کاهش محبوبیت ترامپ در میان آفریقایی-آمریکایی ها می تواند به دلیل انتقاد او از بازیکنان سیاهپوست لیگ ملی فوتبال آمریکا باشد.

وی در این خصوص گفت: محبوبیت ترامپ در میان آفریقایی_آمریکایی ها به شدت کاهش یافته است. او در حال از دست دادن طرفداران خود در میان این قشر از شهروندان آمریکاست.

ترامپ روز گذشته در حساب توییتر خود باز هم از بازیکنان لیگ ملی فوتبال آمریکا که در طول پخش سرود ملی کشور به اعتراض علیه تبعیض نژادی و ناعدالتی پرداختند، انتقاد کرد. روز پنجشنبه، تعدادی از این ورزشکاران در هنگام پخش سرود ملی کشور اعتراض خود را نشان دادند.

دونالد ترامپ در اعتراض به این اقدام ورزشکاران در حساب توییتر خود نوشت: بازیکنان لیگ ملی فوتبال دوباره این کار را کردند. در هنگام پخش سرود ملی که باید با افتخار می ایستادند، زانو زدند. یک بازی فوتبال که طرفداران آن هزینه های زیادی را می پردازند که بتوانند آن را تماشا کنند و لذت ببرند مکان مناسبی برای نشان دادن اعتراض نیست. یک راه دیگر برای اعتراض پیدا کنید. در هنگام پخش سرود ملی کشور با افتخار بایستید در غیراینصورت بدون پرداخت حقوق تعلیق خواهید شد.

کمتر از یکسال پیش هم ورزشکاران لیگ فوتبال آمریکا در اعتراض به سیاست های نژادپرستانه دونالد ترامپ، در هنگام پخش سرود ملی از جای خود بلند نشدند. ترامپ در واکنش به زانو زدن این ورزشکاران هنگام پخش سرود ملی خواستار اخراج آنها شد. وی پیشتر در حساب توییتر خود نوشته بود بازیکنانی که درآمد میلیونی از ورزش کردن در می آورند، باید به پرچم و سرود ملی کشور احترام بگذارند.


انتهای پیام/

کاهش محبوبیت ترامپ در میان آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار