معترضان به سیاست‌های دونالد ترامپ برای هشتمین روز متوالی مقابل کاخ‌سفید تجمع کردند.

تظاهرات ضد ترامپ مقابل کاخ سفید وارد هشتمین روز شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت پیپِل، بیش از یک هفته از بازگشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از نشست هلسینکی، پایتخت فنلاند به کاخ سفید می گذرد؛ اما تظاهرات علیه سیاست های وی در قبال روسیه همچنان ادامه دارد. شب گذشته (دوشنبه) تظاهرات ضد ترامپ برای هشتمین روز متوالی مقابل کاخ سفید ادامه داشت و تظاهرکنندگان همچنان اعتراض خود را به سیاست های رئیس جمهور آمریکا نشان دادند.

در تظاهرات شب گذشته هم افرادی مقابل کاخ سفید اقدام به طبل‌زنی می‌کردند و گروهی هم به خواندن سرود ملی این کشور مشغول بودند.

سازمان دهنده این تظاهرات که یکی از مشاوران سابق «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات آمریکاست، اعلام کرد این تظاهرات سه شنبه شب هم ادامه خواهد داشت. روز یکشنبه هم «دونالد ترامپ» و همسرش ملانیا پس از بازگشت از تعطیلات خود در نیوجرسی، با موجی از اعتراضات مواجه شدند. معترضان مقابل کاخ سفید خطاب به ترامپ شعار می دادند: «او را زندانی کنید».

این تظاهرات از دوشنبه هفته گذشته که ترامپ از نشست خود در هلسینکی بازگشت، آغاز شده است. این تظاهرات در اعتراض به اظهارات دونالد ترامپ در کنفرانس خبری مشترک با ولادیمیر پوتین در فنلاند برگزار شده است. دونالد ترامپ در این کنفرانس اعلام کرد که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مداخله نکرده است. وی همچنین تحقیقات آژانس های اطلاعاتی آمریکا درباره دخالت ادعایی روسیه در این انتخابات را زیر سؤال برد. وی پس از آن تلاش کرد اظهارات خود را اصلاح کند و گفت منظور او این بوده که هیچ دلیلی نمی بیند روسیه در انتخابات آمریکا مداخله نکرده باشد!

انتهای پیام/

ادامه تظاهرات ضد ترامپ مقابل کاخ سفید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار