امام جمعه موقت قزوین گفت: مردم با هوشیاری و آگاهی، همه توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های این هفته گفت: در کشور مشکلات زیادی وجود دارد، اما باید مراقب نفوذی‌ها بود تا این مسائل کوچک را بزرگ جلوه ندهند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل خطاب به ریس جمهور گفت: اگر هوشیار نباشیم هزینه سنگینی به کشور و مردم تحمیل می‌شود، زیرا دشمنان شاید با شما و مجموعه دولت اظهار دوستی و همراهی کنند، اما در واقع تظاهر می‌کنند و به فکر منافع خودشان هستند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور با لباس شخصی و مبدل به میان مردم بیایید و یا از تلویزیون و رسانه‌های دیگر صدای مردم را بشنوید تا متوجه شوید که مردم در چه وضعیتی هستند و چه شرایطی در کشور حاکم است.

خطیب نماز جمعه قزوین در ادامه خطاب به رییس جمهور گفت: بیشتر کسانی که شما به آن‌ها اعتماد کردید و در پست‌های مهم هستند تا کنون نتوانسته اند موفق عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل اضافه کرد: نمونه این موضوع فرد مورد اعتماد رییس جمهور است که سال‌ها رئیس بانک مرکزی بود و برکنار شد و مشاهده کردیم چه بلایی بر سر اقتصاد آورد.

وی با اشاره به وجود مدیران دو تابعیتی در دولت گفت: نفوذی‌های دو تابعیتی در فکر ملت نیستند چراکه کسانی که دل در گرو خارج از مرز‌ها دارند نمی‌توانند به کشور خدمت کنند.

امام جمعه موقت قزوین افزود: در فتنه‌ها، جوانان را فریب دادند تا پرچم کشور را به آتش بکشند، در شرایط کنونی هم با استفاده از مشکلات اقتصادی می‌خواهند نقشه‌های خود را پیاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل در ادامه گفت: دشمنان در سال قبل ۳۰۰ شهر را به آتش کشیدند و امسال این موضوع در ۲۴ شهر رخ داد که این کاهش بیانگر بصیرت مردم است و با دشمن همراهی ندارند.

وی با اشاره به برجام گفت: دشمنان سال‌ها وقت کشور را در برجام گرفتند و بعد به دست نادان‌های داخلی در تاسیسات هسته‌ای بتن ریختند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه گفت: دشمن در لباس دوست و از زبان مردم حزب الهی اطلاعیه می‌دهد تا همه راه به خیابان بکشاند، اما شورای هماهنگی با راهپیمایی مخالفت کرد تا از این موضوع سوء استفاده نشود.

حجت الاسلام و المسلمین قابل با اشاره به استان شدن قزوین افزود: حرکتی که برای این موضوع انجام شد مورد سوء استفاده قرار گرفت و امروز نمی‌گذاریم دوباره دچار آسیب شویم.

وی اضافه کرد: اگر مخالفت یا اعتراضی به دولت باشد آن را از طریق تریبون نماز جمعه مطرح خواهیم کرد.

امام جمعه موقت قزوین گفت: چرا افراد خطاکار محاکمه نمی‌شوند؟ چرا نمی‌گویید در زمان مسابقات جهانی چند هزار خودروی قاچاق توسط چه کسانی وارد شد و چرا افراد خائن را کنار نمی‌گذارید؟

وی با انتقاد از عملکرد چند وزیر کابینه اضافه کرد: وزیر مسکن چند بار گفته است به بازار مسکن رونق می‌دهد تا مردم صاحب خانه شوند، اما تا امروز کاری انجام نشده است، وزیر صنعت چه می‌کند و چرا افراد نالایق برکنار نمی‌شوند؟

حجت الاسلام و المسلمین قابل افزود: در همین استان قزوین استاندار سابق اعلام کرد ۲۰ هزار شغل ایجاد شده است، اما امروز رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید آمار درست نیست.

وی افزود: البته از رئیس کمیسیون اصل ۹۰ هم گلایه داریم که چرا امروز این موضوع را تکذیب می‌کند.

امام جمعه موقت قزوبن با تبریک روز خبرنگار از دعوت یکی از میهمانان به جشنواره مطبوعات انتقاد کرد و گفت: با توجه به وجود تعداد زیادی خبرنگار پرتلاش و زحمتکش در استان، حضور یک فردی که وابستگی به انقلاب ندارد و تجلیل از این فرد جای سوال است.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.