امام جمعه موقت قزوین گفت: برای حل مسایل و مشکلات جامعه باید وحدت و هم دلی بین مردم و مسئولان تقویت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام و المسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه افزود: مشکلات در حوزه‌های تولید ، انرژی و دیگر موضوعات اقتصادی به دست یک نفر حل نمی‌شود و همه باید با چنگ زدن به ریسمان الهی ، تعاون و همکاری برای حل آن‌ها کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل با اشاره به موضوع آب خرمشهر گفت: بسیج و سپاه از همان ابتدا برای حل این مشکل ورود پیدا کردند که این خود از مصادیق خوب تعاون و همکاری است.

وی اضافه کرد: در کنار شرایط اقتصادی امروز کشور، خبر‌هایی از قاچاق چندین هزار خودرو آمد که مجلس به عنوان نماینده ملت در این باره نباید ساکت بنشیند.

امام جمعه موقت قزوین با تاکید بر تلاش دولتمردان برای اشتغالزایی جوانان، گفت: مسئولان با وجود هشت میلیون بیکار در کشور نباید سر راحت بر بالین بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل با اشاره به شعار‌های مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفت: علت سر دادن این شعار‌ها، برای آن است که آمریکا و اسرائیل در شمار دشمنان اسلام قرار دارند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در ملاقات با مسئولان حج گفتند یک طرح شیطنت آمیز به عنوان معامله بزرگ قرن بین اسرائیل و کشور‌های عربی مطرح است تا بخشی از سرزمین‌ها را به کرانه باختری دهند و همدیگر را به صحرای سینا تار ومار کنند تا کسی به ناله فلسطین گوش ندهد، ولی این محقق نشده است و ملت‌های مسلمان بیدار شدند و اسرائیل قبر خود را می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین قابل با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت گفت: ایشان در بیانات خود تاکید کردند در حال حاضر جنگ اقتصادی است که برای ایستادگی در این جنگ باید نقشه راه اقتصادی با دستورالعمل روشن تهیه شود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند برای تهیه نقشه راه، باید مجریانی انتخاب شوند که شجاع، مردمی با انگیزه و دارای عزم راسخ باشند و در مقابل دشمنان بایستند.

امام جمعه موقت قزوین افزود: نکته دیگری که ایشان اشاره کردند این بود که مسئولان باید برای جلب اعتماد مردم، خود را به آنان نزدیک و نظرخواهی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قابل اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند با مذاکره مخالف نیستیم و با اروپاییان مذاکره را ادامه دهید، اما اقتصاد جامعه را گره نزنید که چند سال منتظر یک نتیجه بمانند.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه با اشاره به سفر اخیر دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری به مسکو و متعاقب آن سفر فرستاده ویژه رییس جمهوری روسیه به ایران نیز گفت: امیدواریم این دیدار‌ها پیامد مثبتی برای نظام ما داشته باشد کما اینکه همین حالا نیز دیدیم که روسیه و چین اعلام کردند که ایران از برجام تخطی نکرده است.

امام جمعه موقت قزوین همچین با تبریک دهه کرامت گفت: وجود امام رضا و خواهر بزرگوار ایشان موجب شد اسلام ناب محمدی در این سرزمین ریشه بدواند و مثل خون در رگ‌های ما جریان یابد.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.