امام جمعه موقت قزوین گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و برخورد جدی با بی ثباتی قیمت ها و احتکار , موجب دلگرمی مردم می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام والمسلمین علی قابل در خطبه های نماز جمعه قزوین تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی مردم باید جدی گرفته شود .

وی افزود: مردم در این شرایط از مسئولان می خواهند برای مشکلات راه حل ارائه کنند و با مفسدان اقتصادی، محتکران و گرانفروشان قاطعانه برخورد شود.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: دشمن در میان مدت اقتصاد و معیشت را نشانه گرفته است تا مردم را در تنگناقرار دهند و ناامید کنند.

امام جمعه موقت قزوین همچنین اعلام کرد: پیشنهاد مذاکره بدون قید و شرط ترامپ شیطنتی بیش نیست و ما طی این سالها بارها با آمریکا مذاکره کرده ایم اما بی نتیجه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین قابل, افرادی را که از این پیشنهاد خوشحال شده اند را دل باختگان آمریکا خواند که میخواهند ایران را تبدیل به آمریکا کنند .

وی در ادامه با اشاره به پیر بودن برخی از وزرای کابینه ادامه داد : باید از نیروهای جوان تر در عرصه های مختلف استفاده کرد .

امام جمعه موقت قزوین همچنین بااشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اگر این شورا را نداشتیم در بسیاری از مواقع برایمان مشکل پیش می آمد.
انتهای پیام/.

 


امام جمعه قزوین بر برخورد با محتکران و گرانفروشان تاکید کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.