معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افتتاح ۹۰ مرکز جامع بیماران خاص در استان‌ها گفت: ۶۵ مرکز آن تا پایان شهریور ماه و مابقی تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

۹۰ مرکز جامع بیماران خاص در استان‌ها افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، قاسم‌جان بابایی با اشاره به ساخت ۲۴ هزار تخت بیمارستانی در کشور اظهار داشت: این تخت‌ها در اجرای طرح تحول سلامت در مدت ۴ سال ایجاد و افتتاح شد و این در حالی است که ۸۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در کشور بازسازی و نوسازی شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار تخت بیمارستانی در اجرای طرح تحول نظام سلامت نوسازی شد، افزود: ۴۰ بیمارستان در سراسر کشور در حال اجراست که با تامین منابع اعتباری امسال افتتاح می‌شود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ساخت ۱۸۰ اورژانس بیمارستانی خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۱۲۰ اورژانس آن افتتاح شده و مابقی تا اواخر امسال و یا اوائل سال آینده افتتاح می‌شود.

بابایی با اشاره به ساخت کلینیک ویژه در نقاط مختلف کشور افزود: ۹۰ درصد خدمات درمانی مردم از طریق کلینیک‌های ویژه ارائه می‌شود که در اجرای طرح تحول نظام سلامت ۲۴۹ کلینیک اجرایی شد و تاکنون ۱۴۰ واحد و مرکز آن افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ کلینیک ویژه در نقاط مختلف کشور افتتاح می‌شود خاطر‌نشان کرد: ساخت و تکمیل مراکز جامع بیماران خاص در استان‌ها در اولویت برنامه‌های این وزارتخانه قرار دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح ۹۰ مرکز جامع بیماران خاص در استان‌ها خبرداد و بیان کرد: ۶۵ مرکز جامع بیماری خاص در حوزه‌های تالاسمی، هموفیلی، پیوند، ام. اس، دیالیز و دیگر بخش‌ها تا پایان شهریور ماه و مابقی تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م

افتتاح ۹۰ مرکز جامع بیماران خاص در استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.