سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: بازیکنی که آماده نباشد و انگیزه حضور در رقابت‌ها را نداشته باشد از ترکیب حذف می‌شود.

رضایی: بازیکنی که آماده نباشد از ترکیب حذف می‌شودهادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترکیب اعزامی به بازی‌های پارآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بیان کرد: ترکیب تیم ملی برای حضور در بازی‌های پارآسیایی با ۲۵ درصد تغییر نسبت به رقابت‌های جهانی هلند مشخص شده است و هر بازیکنی که آماده نباشد و انگیزه حضور در رقابت‌ها را نداشته باشد از ترکیب حذف می‌شود.

او ادامه داد: سرمربی این اجازه را دارد که اگر بازیکنی آماده نبود از ترکیب کنار گذاشته شود و به جای او از نفرات آماده‌تر استفاده کند. این موضوع شامل تمام بازیکنان تیم ملی است و تفاوت ندارد که او در چه پستی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد با یک نفر کمتر راهی رقابت‌ها می‌شویم.

رضایی تصریح کرد: مرتضی مهرزاد در رقابت‌های لیگ تبریز آماده نبود و شوکی که به او دادیم باعث شد برای رقابت‌های جهانی هلند آماده شود و در این مسابقات بسیار خوب عمل کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برای بازی‌های پارآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ سه بازیکن جوان را در ترکیب قرار دادیم تا با حضور در این بازی‌ها علاوه بر کسب تجربه بتوانیم پستوانه سازی برای تیم ملی انجام دهیم.

او افزود: تیم ملی مردان به دلیل اینکه تا قبل از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به طور مدام در اردو و تمرینات حضور داشتند فاصله زمانی اردو‌ها را بیشتر کردیم و از یکم شهریورماه محله جدید اردو‌ها آغاز می‌شود.

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته در مورد تیم ملی بانوان عنوان کرد: اردوی آمادگی بانوان والیبال نشسته از هفته آینده آغاز می‌شود تا برای حضور در بازی‌های پارآسیایی آماده شوند. هدف اصلی ما حضور تیم ملی والیبال بانوان در فینال بازی‌های جاکارتا است.

رضایی در پایان درباره برگزاری اردوی مشترک برای تیم ملی مردان گفت: درخواست‌ها را از کشور‌های مختلف دریافت کردیم و پس از بررسی برای برپایی این اردو‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: رضایی: رقابت‌های والیبال جهانی هلند کوتاه‌ترین راه ممکن را برای رسیدن به توکیو بود


انتهای پیام/

اظهارات رضایی درباره تیم ملی والیبال نشسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار