مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام مدیرکل صدا و سیما به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگاربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در قالب پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«خداوند متعال انسان را به سمت و سوی نوشتن و کتابت راهنمایی کرده و به او نعمت والای قدرت و توانایی نوشتن، ارزانی داشته است.
صاحبان قلم به شکرانه این موهبت عظیم باید به روشنگری جامعه بپردازند، نیاز‌های معنوی و روحی مردم را پاسخ گویند و با آنچه در توان دارند، موجبات ترقی و تعالی جامعه را فراهم آورند.
خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق حقایق‎اند که بی قرار بر مدار رویداد‌ها و حوادث می‎کاوند تا جان‌های تشنه دانستن، سیراب شود.
جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان‌های حیاتی جامعه به گردش در می‎آید، شناخت و آگاهی اهل زمان را افزون‌تر می‎کند و عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم، رشد و توسعه فرهنگی جامعه را به همراه دارد.»

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش

۱۷ مرداد روز خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار