همزمان با روز خبرنگار، خبرنگاران برتر باشگاه خبرنگاران جوان استان چهارمحال و بختیاری در حوزه ترویج فرهنگ نماز تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷ همزمان با روز خبرنگار، با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز استان، از فعالیت‌ها و خبرنگاران برتر این واحد در حوزه ترویج فرهنگ نماز، با اهدای لوح سپاس، تجلیل کرد.

در این لوح سپاس آمده است:

«دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه‌های زندگی است، زیرا نماز فصلی از زندگی است که در آن انسان در برابر آفریننده و دارنده همه نیکی‌ها و زیبایی ها، به عرض نیازی عاشقانه می‌پردازد و بر عیار زیبایی و نیکی روان و دل خویش می‌افزاید.
ضمن عرض تبریک به حضرتعالی جهت کسب عنوان خبرنگار نمونه نماز استان در سال جاری، تلاش و سعی والایتان در اهتمام به تولید و نشر محتوای نمازی ویژه، که مصداق توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز می‌باشد را ارج نهاده و به پاس صداقت و امانت و در کمال شرافت و فضیلت، این لوح سپاس را محضرتان تقدیم می‌نمایم.
امید است خداوند متعال همگان را مشمول دعای حضرت ابراهیم (ع) قرار دهد که فرمودند: رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلَوةِ وَ مِن ذُرِّیَّتِی رَبَّنَا وَ تَقَبَّلْ دُعَآءِ؛ پروردگارا، مرا برپا دارنده نماز قرار ده و از نسل و ذریه ام نیز، پروردگارا دعای مرا بپذیر. (سوره مبارکه ابراهیم/آیه ۴۰)»

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات‌های ایرانی در این شهر به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش

تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار