سرپرست پليس امنيت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تعطیلی 14 آرایشگاه زنانه متخلف در اجرای طرح بازديد و كنترل واحد های صنفی در شهر اصفهان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمد حسن اسماعيلي"سرپرست پليس امنيت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي ، طرح بازديد و كنترل واحد هاي صنفي آرايشگاه زنانه به مدت یک هفته توسط مأمورين اداره نظارت بر اماكن عمومي در شهر اصفهان اجرا شد.

وي اظهار داشت :در همين راستا مأموران نظارت بر اماکن عمومي پليس طي اين طرح از 223 واحد صنفي بازديد كردند که در پایان تعداد 14 واحد صنفی متخلف شناسایی و به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه با حکم مقام قضائی پلمپ شدند.

سرپرست پليس امنيت عمومي استان در ادامه از صدور اخطاریه پلمپ برای 32 واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: همچنین از متصدیان 38 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات در موعد مقرر با آنان برابر قانونی برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند. 

 

انتهای پیام/م

تعطیلی 14 آرایشگاه زنانه متخلف در اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.